בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אולי הגיע הזמן שתתחילו לשים תג מחיר על המידע שלכם

נמאס לכם להפוך לאווזה שמטילה את ביצי הזהב של פייסבוק אמזון וגוגל? ג'ניפר לין מורונה, האשה והתאגיד, מאמינה שרק כשנהפוך לאנשים בע"מ נרוויח מעידן המידע

3תגובות

יש דבר אחד משותף לפייסבוק, אמזון, טוויטר ועוד שלל חברות ענק בכלכלה המונעת מידע של ימינו: הן מתפרנסות מכריית מידע אישי. חלק מהמידע ניתן בקלות, אולי יותר מדי בקלות. יותר מ-1.3 מיליארד בני אדם תורמים חלק מהמידע האישי היקר שלהם לפייסבוק בתמורה ללייקים ושיתופים של תמונות חתולים. אמזון יודעת על הלקוחות שלה כמעט את כל מה שהם יודעים. טוויטר יודעת מה אתם חושבים ומתי אתם חושבים את זה. הדברים שמרכיבים את החיים שלנו ממשיכים לעלות לרשת, וכמות המידע שאנחנו מייצרים באופן פעיל או פאסיווי צפויה להתפוצץ....



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו