אולי הגיע הזמן שתתחילו לשים תג מחיר על המידע שלכם

נמאס לכם להפוך לאווזה שמטילה את ביצי הזהב של פייסבוק אמזון וגוגל? ג'ניפר לין מורונה, האשה והתאגיד, מאמינה שרק כשנהפוך לאנשים בע"מ נרוויח מעידן המידע

אקונומיסט
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אקונומיסט

יש דבר אחד משותף לפייסבוק, אמזון, טוויטר ועוד שלל חברות ענק בכלכלה המונעת מידע של ימינו: הן מתפרנסות מכריית מידע אישי. חלק מהמידע ניתן בקלות, אולי יותר מדי בקלות. יותר מ-1.3 מיליארד בני אדם תורמים חלק מהמידע האישי היקר שלהם לפייסבוק בתמורה ללייקים ושיתופים של תמונות חתולים. אמזון יודעת על הלקוחות שלה כמעט את כל מה שהם יודעים. טוויטר יודעת מה אתם חושבים ומתי אתם חושבים את זה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ