בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הצלחת קמפיין להחרמת ישראל הבהילה גם את יוצרי האפליקציה

קמפיין, שפתח בן 16 באפליקציית buycott, זינק בחודש מכמה מאות משתתפים ליותר מ-200 אלף, ומפתחי האפליקצייה מצאו את עצמם בלב הסכסוך בעל כורחם

42תגובות

לוק ברג'ס אולי לא הולך לבית ספר בימים אלה, אבל הוא עסוק להפליא בשביל בן 16  בחופש הגדול. חלק גדול מזמנו מושקע באקטיוויזם מקוון, מהסוג שעלול לעצבן רבים בישראל. הקמפיין שלו, להחרמת מוצרים מהתנחלויות ומוצרים של חברות פרו ישראליות, זכה בחודש יולי לזינוק אדיר ומכמה מאות משתמשים, לעשרות אלפים בפחות מחודש. למעשה, הפופולריות של הקמפיין כה גדולה עד שמפתח האפליקציה ביקש להבהיר בשיחה עם "הארץ", שלא מדובר באפליקציה אנטי ישראלית, אלא באפליקציה שנועדה לסייע לפעילים חברתיים ופוליטיים לנהל את הקניות שלהם בהתאם...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו