הצלחת קמפיין להחרמת ישראל הבהילה גם את יוצרי האפליקציה

קמפיין, שפתח בן 16 באפליקציית buycott, זינק בחודש מכמה מאות משתתפים ליותר מ-200 אלף, ומפתחי האפליקצייה מצאו את עצמם בלב הסכסוך בעל כורחם

עודד ירון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עודד ירון

לוק ברג'ס אולי לא הולך לבית ספר בימים אלה, אבל הוא עסוק להפליא בשביל בן 16  בחופש הגדול. חלק גדול מזמנו מושקע באקטיוויזם מקוון, מהסוג שעלול לעצבן רבים בישראל. הקמפיין שלו, להחרמת מוצרים מהתנחלויות ומוצרים של חברות פרו ישראליות, זכה בחודש יולי לזינוק אדיר ומכמה מאות משתמשים, לעשרות אלפים בפחות מחודש. למעשה, הפופולריות של הקמפיין כה גדולה עד שמפתח האפליקציה ביקש להבהיר בשיחה עם "הארץ", שלא מדובר באפליקציה אנטי ישראלית, אלא באפליקציה שנועדה לסייע לפעילים חברתיים ופוליטיים לנהל את הקניות שלהם בהתאם להשקפת עולמם.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ