הישראלים שמבטיחים מהפכה בחויית השימוש בוויקיפדיה

חברת WikiWand רוצה לארוז את ויקיפדיה בעיצוב מלוטש ונוח למשתמש, שיאפשר לה גם להציע פרסומות; הם מבטיחים להחזיר 30% מהרווחים לאנציקלופדיה

עודד ירון
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
עודד ירון

ויקיפדיה היא אחד האתרים השימושיים ביותר ברשת, למרות הבעיות שאיתן מתמודדת האנציקלופדיה החופשית. היא מצידה שוקדת על שיפור המצב ותיקון הבעיות, למשל בתחום העיצוב, שעדיין נראה מעט מיושן ומבולגן, אבל היא לא היחידה. חברה ישראלית בשם WikiWand מנסה לספק פיתרון חיצוני שישפר את חוויית הגלישה באנציקלופדיה.

"אנחנו לוקחים את ויקיפדיה, והופכים אותה למשהו הרבה יותר מודרני", אמר ל"הארץ" ליאור גרוסמן, מנכ"ל ושותף מייסד ב-WikiWand. "ויקיפדיה קיימת כבר 13 שנים, והיא אולי אחד האתרים המשפיעים ביותר בעולם, אבל היא כמעט ולא השתנתה בעשר השנים האחרונות. אפשר להפוך את חוויית השימוש לטובה בהרבה וכך נולדה WikiWand".

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ