האנשים שמנסים לגמול אתכם ממלכודות הקליקים

קהילת אמ;לק בפייסבוק מנסה לשחרר את הרשת מכותרות קליק בייט, שמנסות למשוך גולשים לאתרים. הם מודים שהסיכויים קלושים, אבל המטרה שווה את זה

עודד ירון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עודד ירון

המלחמה על תשומת הלב של הגולשים הולידה בשנים האחרונות תופעה שנואה, אך יעילה להפליא: כותרות Clickbait (או לינק בייטינג) - אלה שכולם אוהבים לשנוא, אבל (כמעט) כולם לוחצים עליהן. מי לא מכיר את הכותרות הללו כמו "מה גרם למעיין חודדה לסגור את הפה?", "הטעות הקטנה שגורמת ל-58% מקורות החיים להגיע לפח" ועוד אינספור כותרות פתייניות שמספקות מעט מאוד מידע והרבה מיסתורין בניסיון לגרום לנו ללחוץ כמעט אוטומטית.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ