עודד ירון

המלה הנפוצה ביותר ברשת בשנת 2014 אפילו לא היתה מלה — אלא סמליל אמוג'י של לב. כך גילתה בשבוע שעבר חברת "Global Language Monitor", שמנטרת את השימוש בשפה באינטרנט ובמדיה החברתית בפרט. לפי החברה, בשנה החולפת הופיע הסמליל מילארדי פעמים בכל יום ברחבי בעולם. את המקום השני תפס הסמליל # (האשטאג), שזכה לפופולריות בעיקר בזכות טוויטר, שם הוא הפך כלי חשוב שבאמצעותו מאורגנות שיחות. למקום השלישי הגיעה המלה Vape, הפועל המתאר עישון סיגריה אלקטרונית.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ