שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

הכי 2014: המלה הנפוצה ברשת היתה אמוג'י של לב

על פי חברה המנטרת את השימוש בשפה באינטרנט ואת המדיה החברתית, הופיע הסמליל מיליארדי פעמים. את המקום השני תפס הסמליל # (האשטאג)

עודד ירון
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
עודד ירון

המלה הנפוצה ביותר ברשת בשנת 2014 אפילו לא היתה מלה — אלא סמליל אמוג'י של לב. כך גילתה בשבוע שעבר חברת "Global Language Monitor", שמנטרת את השימוש בשפה באינטרנט ובמדיה החברתית בפרט. לפי החברה, בשנה החולפת הופיע הסמליל מילארדי פעמים בכל יום ברחבי בעולם. את המקום השני תפס הסמליל # (האשטאג), שזכה לפופולריות בעיקר בזכות טוויטר, שם הוא הפך כלי חשוב שבאמצעותו מאורגנות שיחות. למקום השלישי הגיעה המלה Vape, הפועל המתאר עישון סיגריה אלקטרונית.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ