התוכן עובר לפייסבוק: הניו יורק טיימס מפרסם שם כתבות במלואן

הרשת החברתית הכריזה על שיתוף פעולה עם כמה גופי חדשות, במסגרתו החלו להופיע בה כתבות מלאות. בכך תעמיק את אחיזתה בעולם התקשורת

עודד ירון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עודד ירון

פייסבוק הכריזה הלילה על פתיחת היוזמה שלה לשילוב כתבות מלאות מכמה יצרני תוכן מרכזיים, ובהם הניו יורק טיימס, באזפיד, הגרדיאן וה-בי-בי-סי. הצעד עשוי להניב לכלי התקשורת המשתתפים הכנסות, ולחזק עוד יותר את פייסבוק, שכבר היום מהווה מקור חשוב לתעבורת גולשים לאתרי חדשות, אם לא המקור החשוב ביותר. כתבה אחת לפחות של הניו יורק טיימס כבר התפרסמה במלואה ברשת החברתית.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ