חוסמי הפרסומות הגיעו לאייפון, ופתאום זה לא נראה כמו רעיון טוב

גל האפליקציות ששטף את ה-App Store עורר דיון ער סביב הפגיעה ביצרני התוכן שמרבית הכנסותיהם מגיעות מפרסום

קטי בנר וסינדי אמבר, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
קטי בנר וסינדי אמבר, ניו יורק טיימס

במשך שנים חיפשו משתמשים דרך להעלים את הפרסומות באייפונים ובאייפדים שלהם - כעת הם יכולים, אבל הבעייתיות של היכולת החדשה הזו מעוררת מחשבות שניות.

רק יומיים עברו מאז שאפל אפשרה להתקין אפליקציות לחסימת פרסומות במערכת ההפעלה החדשה שלה למכשירים ניידים, ה-iOS 9, לאחר תקופה ממושכת שבה התלוננו המשתמשים שהפרסומות עוקבות אחריהם, מאיטות את הדפדפנים ופשוט מעצבנות. בעלי האייפונים ממהרים לאמץ את הטכנולוגיה החדשה, ואפליקציות לחסימת פרסומות בעלות שמות כמו Peace ,Purify ו–Crystal עלו לראש טבלת ההורדות בחנות ההורדות של אפל.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ