החדש של ביונסה הזניק את Tidal לראש רשימת ההורדות

הבלעדיות הראשונית של האלבום נתנה לשירות הסטרימינג דחיפה נחוצה מול המתחרות החזקות יותר; אבל יש לה גם מחיר לא פשוט

עודד ירון
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
עודד ירון

האלבום החדש של ביונסה, “Lemonade”, יצא השבוע וכבר הספיק לתת דחיפה משמעותית ל-Tidal, שירות סטרימינג המוזיקה שהיא ובעלה Jay Z הם מהבעלים והמובילים שלו. העובדה שאלבום יצא ביממה הראשונה אך ורק בשירות, שהוקם על ידי שורה של אמנים, מעוררת דיון נרחב על הבלעדיות בעידן הסטרימינג.

באתר VentureBeat דווח כי שעות לאחר צאת האלבום, Tidal זינק תוך שעות מהמקום ה-12 למקום הראשון בחנות האפליקציות של אפל. לדברי אתר בילבורד, הזינוק לא נגמר בהורדות האפליקציה. החיפושים אחר tidal ו-music זינקו ב-150%, הגידול השבועי בלייקים בדף הפייסבוק של ביונסה עמד על 150%, הנרשמים לערוץ שלה ביוטיוב זינקו ב-40% ואפילו הכניסות לערך שלה בוויקיפדיה עלו ב-9%.

תגיות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ