פייסבוק נלחמת בקליקבייט, ויצרני התוכן חוששים

החברה שוב מנסה להגביל את תפוצת מאמרי הזבל בפיד שלכם, והפעם היא מתמקדת בניסוחים שהפכו נפוצים כל כך ברשת

מייק אייזק, סינדיאמבר, ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מייק אייזק, סינדיאמבר, ניו יורק טיימס

פייסבוק הודיעה בשבוע שעבר כי היא מתכננת להגביל את החשיפה בפיד של "קליק בייט" — כותרות בעלות קשר קלוש לתוכן הכתבה, שנועדות אך ורק לכך שיילחצו עליהן. "אנחנו רוצים שמפרסמים יעלו תוכן שלאנשים אכפת ממנו. אנחנו חושבים שלאנשים אכפת מכותרות ברורות וישירות", מסר ביום חמישי אדם מוסרי, סגן נשיא פייסבוק לניהול מוצר בניוזפיד, לאחר השינוי שביצעה החברה באלגוריתם.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ