למה לוקהיד מרטין מפרסמת את ה"אדיר" בפייסבוק?

המדינה חתמה, הדוד סם דאג לכסף, אבל בין שלל הפוסטים שצוחקים על המטוס שהעדיף להישאר בשמיכה היו שהבחינו שגם יצרנית ה-F35 דואגת לפרסומת ממוקדת לגולשים הישראלים

עודד ירון
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
עודד ירון

ההגעה של מטוסי האדיר (F-35) הראשונים של חיל האוויר לישראל לוותה בחגיגה תקשורתית ובבליץ של פוסטים ועדכונים בעמודי המדיה החברתית הרשמיים של צה"ל ובעיקר של חיל האוויר. מנגד, כיכב האדיר גם בלא מעט בדיחות של גולשים, בעיקר כשהתברר שהמטוסים עוכבו באיטליה בגלל "תנאי מזג אוויר קשים וערפל כבד".

לצד דיווחים בתקשורת על הניצחון רכישת המטוסים, הגעתם ארצה, ראיונות עם טייסים ומעקב אחרי כל צעד שלהם, גם הרשת התמלאה בעדכונים. "הוא כבר עבר תדריך יציאה: ביום שני הוא מגיע, פתחו שעונים!", נכתב באחד הפוסטים של העמוד הרשמי של צה"ל בסוף השבוע. גם סרטון ברכה מאחד הטייסים האמריקאים שמטיסים את המטוס לארץ פורסם בעמוד חיל האוויר, כמו גם סרטון "תעודת זהות" של המטוס החדש וסרטון עם אדיר מילר.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ