בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

למה זה חשוב שפייסבוק מתחילה להודות שאינה רק חברת טכנולוגיה

אחרי תקופה ארוכה בה פייסבוק מתעקשת כי היא לא חברת מדיה, רמז צוקרברג לראשונה על הכרה באופי הדואלי של הרשת החברתית. בעידן של לחצים מוגברים מצד הרשויות, זה עלול להיות גם מסוכן

תגובות

האם פייסבוק חברת טכנולוגיה או חברת מדיה? עד כה התשובה של מייסד הרשת החברתית, מארק צוקרברג, היתה חד משמעית - "פייסבוק היא חברת טכנולוגיה, לא חברת מדיה", כפי שאמר בביקורו באיטליה בחודש באוגוסט. הלילה (חמישי) הוא השמיע לראשונה זמירות קצת שונות. "פייסבוק היא סוג חדש של פלטפורמה. זו לא חברת טכנולוגיה מסורתית", הוא אמר בשיחה מצולמת שקיים עם שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול של פייסבוק. "זו לא חברת מדיה מסורתית. את יודעת, אנחנו בונים טכנולוגיה ואנחנו אחראים לאופן שבו משתמשים בה". מכאן משתמע שפייסבוק...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו