למה זה חשוב שפייסבוק מתחילה להודות שאינה רק חברת טכנולוגיה

אחרי תקופה ארוכה בה פייסבוק מתעקשת כי היא לא חברת מדיה, רמז צוקרברג לראשונה על הכרה באופי הדואלי של הרשת החברתית. בעידן של לחצים מוגברים מצד הרשויות, זה עלול להיות גם מסוכן

עודד ירון
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
עודד ירון

האם פייסבוק חברת טכנולוגיה או חברת מדיה? עד כה התשובה של מייסד הרשת החברתית, מארק צוקרברג, היתה חד משמעית - "פייסבוק היא חברת טכנולוגיה, לא חברת מדיה", כפי שאמר בביקורו באיטליה בחודש באוגוסט. הלילה (חמישי) הוא השמיע לראשונה זמירות קצת שונות.

"פייסבוק היא סוג חדש של פלטפורמה. זו לא חברת טכנולוגיה מסורתית", הוא אמר בשיחה מצולמת שקיים עם שריל סנדברג, סמנכ"לית התפעול של פייסבוק. "זו לא חברת מדיה מסורתית. את יודעת, אנחנו בונים טכנולוגיה ואנחנו אחראים לאופן שבו משתמשים בה". מכאן משתמע שפייסבוק מודה לראשונה שבעצם היא קצת חברת מדיה.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ