בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המערכה הבאה במלחמה בתאגידים: מי שולט במידע

ממשלות הנאבקות בריכוז מידע בידי פייסבוק וגוגל גילו כי הטיעונים נגד מונופולים איבדו מכוחם. המגמה מאפשרת לתאגידים לחסום פיתוחים המאיימים עליהם, אך גם משפרת את השירות שהם מציעים

תגובות
מרכז מידע של חברת גוגל באקולהומה, בנובמבר אשתקד
ניו יורק טיימס

מאז ומעולם, המפתח לעושר והשפעה בעסקי הטכנולוגיה היה הובלה במרוץ לפיתוח תוכנה ומכונות המופעלות על ידי תוכנות. אך כעת, נתונים (Data) הנאספים במאגרי ענק, המאפשרים התקדמות בתחומים כבינה מלאכותית והמלצות קנייה ברשת, נמצאים באופן גובר במוקד התחרות הטכנולוגית. במקביל לתהליך הצטברות המידע על משתמשים ברשת, אקדמאים וקובעי מדיניות, בעיקר באירופה, החלו תוהים אם ענקיות אינטרנט כגוגל ופייסבוק עלולות להשתמש בנתונים שבידיהן כמחסום לכניסת שחקנים חדשים לתחום וכדי למנוע חדשנות שעלולה לפגוע באחיזתן בשוק. בשנים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו