טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האם פייסבוק יכולה להיות חברתה הטובה ביותר של התקשורת?

הרשת החברתית, שנמצאת לאחרונה בעין הסערה סביב התפוצה של חדשות שקריות, הכריזה בשבוע שעבר על מיזם שאמור לשפר את הקשרים שלה עם מוציאים לאור

תגובות
מארק צוקרברג ושריל סנדברג בצילום מסך מתוך סרטון שפרסמו בחודש שעבר

פייסבוק הולכת ומכירה בתפקידה כאחת ממפיצות המידע הגדולות בעולם, ומקבלת על עצמה יותר אחריות על מיליוני הכתבות והידיעות חדשותיות המופיעות באתר שלה, ובשבוע שעבר היא הכריזה על "מיזם העיתונאות של פייסבוק", שאמור לשפר את הקשר שלה עם כלי תקשורת.   במסגרת הפרויקט תעמיק החברה את הקשרים עם מו"לים של עיתונים על ידי שיתוף פעולה בשלב יצירת אפליקציות וכלי פרסום עוד לפני השקתם. בנוסף, פייסבוק תפתח תוכניות הכשרה ואמצעי סיוע/כלים מקצועיים המיועדים לעיתונאים, ומטרתם לללמד אותם כיצד להיטיב לערוך באתר חיפושים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות