זה לא רק הנוער: דור ה-X יותר מכור לרשת מדור המילניום

דו"ח חדש מגלה שבני 35 עד 49 מבלים יותר זמן ברשתות החברתיות, ורבים מהם לא יכולים לראות טלוויזיה בלי להציץ בפייסבוק

ג'ונה אנגל ברומוויץ', ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים4
ג'ונה אנגל ברומוויץ', ניו יורק טיימס

כולנו מכירים את הסטריאוטיפ: ילדי דור המילניום‎, מחוברים באינפוזיה לטלפון שלהם, לא מסוגלים לסיים את המשימות הפשוטות ביותר בלי לגלול את הפיד באינסטגרם, לשלוח תמונות לחברים בסנפצ'אט או לצייץ בלי הכרה.

אבל דו"ח של חברת נילסן שפורסם לאחרונה מגלה שאמריקאים בין הגילים 18 ל-34 פחות אובססיביים בשימוש שלהם במדיה חברתית מכמה מעמיתיהם המבוגרים יותר. החוקרים גילו שמבוגרים בין הגילים 35 ל-49 בילו בממוצע שש שעות ו-58 דקות בשבוע ברשתות חברתיות, לעומת שש שעות ו-19 דקות בקרב הקבוצה הצעירה יותר. בני חמישים ומעלה בילו הרבה פחות ברשתות החברתיות: ארבע שעות ותשע דקות בממוצע בשבוע.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ