דיווח: פייסבוק הבטיחה לסייע למפרסמים להתמקד בבני נוער פגיעים

לדברי עיתון אוסטרלי, ממסמכים פנימיים עולה כי הרשת החברתית הציעה למפרסמים את האפשרות למקד את הפרסומים שלהם ב"רגעים שבהם צעירים זקוקים לזריקת ביטחון עצמי"; פייסבוק הכחישה, אך הודתה כי ביצעה מחקר בניגוד לכלליה שלה

עודד ירון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים4
עודד ירון

פייסבוק ערכה מחקר שנועד לסייע לזהות מתי בני נוער נמצאים במצבים רגישים, כך עולה ממסמכים שהתפרסמו בעיתון  The Australian באוסטרליה. לדברי העיתון, ממסמכים פנימיים עולה כי הרשת החברתית הציעה למפרסמים באוסטרליה וניו זילנד את האפשרות למקד את הפרסומים שלהם ב"רגעים שבהם צעירים זקוקים לזריקת ביטחון עצמי". פייסבוק טענה בתגובה כי המאמר מטעה, וכי מעולם לא הציעה כלים כדי להציע פרסום ממוקד על בסיס מצבם הרגשי של משתמשים.

תגובות