הפטנטים של פייסבוק: להתאים פרסומות למצב הרוח שלכם, בעזרת המצלמה

כמה פטנטים שקיבלה החברה מגלים את מידת ההשקעה שלה בטכנולוגיות לפענוח מצב הרוח של המשתמשים, ושימוש במידע כדי להתאים להם פרסומות ואת הניוזפיד

מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
עודד ירון

"ללא סמיילי קורץ או סימן בולט אחר של הומור, לא ניתן ליצור פרודיה על קיצוניות מבלי שמישהו יטעה ויחשוב שמדובר בדבר אמיתי" | חוק פו

הוא אמנם לא חוק טבע או אפילו משהו שתמצאו בספר החוקים, אבל הקביעה של נייתן פו התבררה שוב ושוב כנכונה בעידן הטקסטואלי של האינטרנט. בלי שפת גוף ואינטונציה של דיבור קשה מאוד להבדיל בין סאטירה או בדיחה לבין הודעה רצינית, והקושי הזה מורגש גם בהעברה של רגשות אחרים. פטנט חדש שקיבלה פייסבוק מנסה לפתור את הבעיה הזו - ובדרך חושף שכנראה אנחנו עדיין לא מבינים עד כמה עמוקה החדירה של פייסבוק לחיינו. 

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ