טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פייסבוק: 10 מיליון גולשים נחשפו לקמפיין הפייק ניוז הרוסי סביב הבחירות בארה"ב

לדברי החברה, יותר ממחצית מהמודעות הללו הוצגו לאחר הבחירות עצמן; הרשת החברתית ממשיכה להגיב לסערה ומבטיחה לגייס 1,000 עובדים לביקורת על פרסומות

תגובות
אי-פי

פייסבוק הודיעה היום (שלישי) כי כ-10 מיליון גולשים נחשפו לפרסומות (כלומר פוסטים ממומנים) הקשורות לקמפיין הרוסי לפגיעה בתהליך הבחירות בארה"ב. במקביל הודיעה החברה על גיוס של מאות אנשים לטיפול בסריקת מודעות. הגילוי האחרון על שיעורי החשיפה של מודעות בעייתיות מגיע אחרי שבחודש שעבר מסרה הרשת החברתית כי היא מאמינה שגורמים ברוסיה רכשו יותר מ-3,000 מודעות פוליטיות שהוצגו לגולשים מארה"ב במערכת הבחירות ואחריהן במטרה להסית ולפלג גורמים שונים בחברה האמריקאית. לדברי החברה, 44% מהמודעות נצפו לפני הבחירות...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות