פייסבוק: 10 מיליון גולשים נחשפו לקמפיין הפייק ניוז הרוסי סביב הבחירות בארה"ב
לדברי החברה, יותר ממחצית מהמודעות הללו הוצגו לאחר הבחירות עצמן; הרשת החברתית ממשיכה להגיב לסערה ומבטיחה לגייס 1,000 עובדים לביקורת על פרסומות

פייסבוק הודיעה היום (שלישי) כי כ-10 מיליון גולשים נחשפו לפרסומות (כלומר פוסטים ממומנים) הקשורות לקמפיין הרוסי לפגיעה בתהליך הבחירות בארה"ב. במקביל הודיעה החברה על גיוס של מאות אנשים לטיפול בסריקת מודעות. הגילוי האחרון על שיעורי החשיפה של מודעות בעייתיות מגיע אחרי שבחודש שעבר מסרה הרשת החברתית כי היא מאמינה שגורמים ברוסיה רכשו יותר מ-3,000 מודעות פוליטיות שהוצגו לגולשים מארה"ב במערכת הבחירות ואחריהן במטרה להסית ולפלג גורמים שונים בחברה האמריקאית. לדברי החברה, 44% מהמודעות נצפו לפני הבחירות...
תגובות
דלג על התגובותתודה!
תגובתך נקלטה בהצלחה, ותפורסם על פי מדיניות המערכת
באפשרותך לקבל התראה בדוא"ל כאשר תגובתך תאושר ותפורסם.
אנא המתינו……
תודה!
תגובתך נקלטה בהצלחה, ותפורסם על פי מדיניות המערכת
אירעה שגיאה בעת שליחת התגובה
אנא נסה שנית במועד מאוחר יותר