פייסבוק: 10 מיליון גולשים נחשפו לקמפיין הפייק ניוז הרוסי סביב הבחירות בארה"ב

לדברי החברה, יותר ממחצית מהמודעות הללו הוצגו לאחר הבחירות עצמן; הרשת החברתית ממשיכה להגיב לסערה ומבטיחה לגייס 1,000 עובדים לביקורת על פרסומות

רויטרס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
רויטרס

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ