בדיקת עובדות: עלה התאנה היח"צני של פייסבוק

סערת הפייק ניוז הציבה את פייסבוק במגננה, והולידה אינספור יוזמות מצד הרשת החברתית של צוקרברג, שהבטיח ושוב להילחם בתופעה; אבל האנשים שגוייסו ליוזמת הדגל מרגישים שהם לא יותר מפעלול יח"צ שלא ברור כמה תועלת הוא מביא

עודד ירון
עודד ירון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עודד ירון
עודד ירון

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ