בדיקת עובדות: עלה התאנה היח"צני של פייסבוק
סערת הפייק ניוז הציבה את פייסבוק במגננה, והולידה אינספור יוזמות מצד הרשת החברתית של צוקרברג, שהבטיח ושוב להילחם בתופעה; אבל האנשים שגוייסו ליוזמת הדגל מרגישים שהם לא יותר מפעלול יח"צ שלא ברור כמה תועלת הוא מביא
בשנה האחרונה פייסבוק הציגה שורה ארוכה של יוזמות בניסיון להתמודד עם ההאשמות הכבדות על התפקוד שלה במערכת הבחירות האמריקאית בשנה שעברה. החברה ספגה ביקורת על כך שלא עשתה כמעט דבר למניעת הפצת פייק ניוז (תעמולה שקרית) ברשת או לבלימת הניסיונות לזרוע פילוג בין גורמים בחברה האמריקאית (וגם בחברות נוספות). אחת היוזמות הבולטות שלה היה גיוס של בודקי עובדות שיסייעו לה להזהיר משתמשים מפני סיפורים, אבל על פי דיווח בגרדיאן, נראה שמי שהרשת החברתית גייסה כדי לסייע במטרה זו מרגישים שהם לא יותר מעלה תאנה יחצ"ני בשירות החברה של מארק צוקרברג.
לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:
תגובות
על סדר היום
בשיתוף ה. שטרן