אל תיתנו לבלאק פרדיי לעלות לכם לראש
מתרגשים לקראת המבצעים המטורפים ברשת? היזהרו ממניפולציות זולות, ולפני שאתם לוחצים על הכפתור, תחשבו אם אתם באמת צריכים את זה ואם המחיר שווה את זה
לירז מרגלית
לירז מרגלית
למרות שבשנים האחרונות יש עלייה במודעות הציבורית לנושאים של צרכנות נבונה יש מילה אחת שלוחצת לנו על הכפתורים הרגשיים באמנות: "מבצעים". וכשמדובר בחגיגות צרכנות מסחררות כמו תקופת סוף השנה לא מעט צרכנים שקולים מאבדים את הראש. האתרים, שיודעים מראש שהצרכנים נמצאים עם האצבע על כפתור הקנייה, עושים מניפולציות משלהם כדי שהגלישה תסתיים בלחיצה.
תגובות
על סדר היום
בשיתוף BEND