ג'ייסי פורטין, ניו יורק טיימס

אינסטגרם משנה את האלגוריתם שלה כדי לגרום לפרסומים בפלטפורמה להיות יותר "עם האצבע על הדופק". המשתמשים יכולים לצפות לראות פוסטים חדשים ממוקמים גבוה יותר, כך אמרו אנשי החברה בהצהרה ביום חמישי האחרון, והוסיפו כי הפיד ירגיש "רענן" יותר. במילים אחרות, האלגוריתם של אינסטגרם יתערב פחות בתוכן שמוצג למשתמשים, ויותר סרטונים ותמונות יקפצו לתצוגה ברגע שיתפרסמו.

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ