בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

6 העקרונות שמובילים את מהפכת הפרטיות החדשה

ה-GDPR, רגולציית הגנת המידע והפרטיות של האיחוד האירופי, תכנס לתוקפה בעוד כחודש, ותשפיע גם על עסקים וארגונים ישראלים; אם הגולשים או הלקוחות שלכם מגיעים מהיבשת - חגיגת המידע החופשי לכולם עומדת להסתיים

2תגובות
סמארטפון ועליו נעוץ דגל האיחוד האירופי
Tanaonte / Getty Images IL

רשת פייסבוק וקיימברידג' אנליטיקה לא יורדת מהכותרות בשבועות האחרונים, ובשבוע שעבר היא הגיעה לשיאה עם עדותו של מנכ"ל החברה, מארק צוקרברג, בקונגרס האמריקאי. אולם, המופע של צוקרברג בעיקר סיפק לקונגרס האמריקאי הזדמנות להראות ככזה שפועל מול ענקית הרשת. באירופה לעומת זאת, מתרחשת בימים אלה רעידת אדמה של ממש בכל הנוגע להתמודדות עם סוגיית הפרטיות. הזעזוע מורגש בעולם כולו, כולל בקרב חברות ושירותים ישראלים. בלב הרעש ניצבת רגולציית הגנת המידע והפרטיות, ה-GDPR, שאומצה על ידי האיחוד האירופי ותיכנס לתוקפה במאי...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו