אחרי שפייסבוק עלתה על המוקד, האם גוגל הבאה בתור?

העדויות של מנכ"ל הרשת החברתית מארק צוקרברג היו רק קצה הקרחון במלחמה שנמצאת בחיתוליה נגד "המערב הפרוע" של הפרסומות המקוונות ואגירת המידע

אי-פי
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אי-פי

בחודש האחרון פייסבוק ספגה קיתונות של ביקורת מגורמים רשמיים והתקשורת בארצות הברית והעולם, לגבי שליטתה במידע של המשתמשים והשמירה. יוטיוב, גוגל וטוויטר מתפעלות גם הן פלטפורמות ענק שמוצפות בסרטונים, פוסטים ועדכונים בכמויות בלתי נתפסות מדי יום. מדיניות הפרסום שלהן עלולה להיות הבאה בתור.

מומחים לפרסום ופרטיות אומרים כי תגובת הנגד אל מול המערב הפרוע של הרשת היא בלתי נמנעת. עם הזמן, מתפרסמות יותר ויותר דוגמאות לפרסומים שפעלו בתקשורת עם תוכן קיצוני בפלטפורמות מרכזיות.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ