בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אחרי שפייסבוק עלתה על המוקד, האם גוגל הבאה בתור?

העדויות של מנכ"ל הרשת החברתית מארק צוקרברג היו רק קצה הקרחון במלחמה שנמצאת בחיתוליה נגד "המערב הפרוע" של הפרסומות המקוונות ואגירת המידע

תגובות
גוגל
Steve Marcus/רויטרס

בחודש האחרון פייסבוק ספגה קיתונות של ביקורת מגורמים רשמיים והתקשורת בארצות הברית והעולם, לגבי שליטתה במידע של המשתמשים והשמירה. יוטיוב, גוגל וטוויטר מתפעלות גם הן פלטפורמות ענק שמוצפות בסרטונים, פוסטים ועדכונים בכמויות בלתי נתפסות מדי יום. מדיניות הפרסום שלהן עלולה להיות הבאה בתור. מומחים לפרסום ופרטיות אומרים כי תגובת הנגד אל מול המערב הפרוע של הרשת היא בלתי נמנעת. עם הזמן, מתפרסמות יותר ויותר דוגמאות לפרסומים שפעלו בתקשורת עם תוכן קיצוני בפלטפורמות מרכזיות. רק לאחרונה, דווח ב-CNN כי נמצאו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו