קיימברידג' אנליטיקה, למה מי זאת? הגולשים לא נוטשים את פייסבוק

נתונים חדשים מראים כי הפרשיה שהסעירה את העולם לפני חודשיים עשתה הרבה רעש, אבל לא הצליחה להראות השפעה מהותית על הצמיחה של החברה

יאיר בריל - צרובה
יאיר בריל
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
יאיר בריל - צרובה
יאיר בריל

בקושי חודשיים חלפו מאז נחשפה פרשת קיימברידג' אנליטיקה ופייסבוק, אבל מבחינת הפרסום בתקשורת התחושה היא שמדובר בסיפור עתיק יומין. נתונים חדשים שמתפרסמים בנוגע להרגלי השימוש של צרכני פייסבוק מגלים כי כל הגילויים שנראו כל כך הרסניים, לא ממש הצליחו להשפיע על הגולשים, והרשת החברתית, שנקטה לאחרונה בצעדים רבים לשיפור תדמיתה.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ