בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

איך הפכה המלחמה של פייסבוק בפייק ניוז לסיוט אורווליאני

הרשת החברתית מנסה שוב להוכיח שהיא נלחמת בתעמולה השקרית, אבל בדרך הסתבר שהיא גם בולמת את ההפצה של פוסטים ודיווחים מכלי חדשות לגיטימיים

3תגובות
ג'ורג' אורוול: כל שנה אני קם ב-1984. אבל, פייר הפעם הגזמתם

במאמרו "פוליטיקה והשפה האנגלית", כתב ג'ורג' אורוול: "בתקופתנו אין דבר כזה 'להישאר מחוץ לפוליטיקה'. כל הנושאים הם בעלי גוון פוליטי". כשפייסבוק יצרה ארכיון של פרסומות פוליטיות, כנראה שהיא הייתה צריכה לחשוב קצת יותר על המשמעות של המילה "פוליטי" – כך אולי היתה צופה ביתר דיוק את כאב הראש האורווליאני. במצב הנוכחי, מוצאים עצמם עיתונאים מנועים מלקדם כתבות שלהם, היות והן נדחסות להגדרות משותפות עם חומרים של פוליטיקאים, שדולות פוליטיות וארגונים למיניהם. הארכיון החדש לפרסומות בעלות תוכן פוליטי, שהרשת...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו