בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מה אנחנו יכולים ללמוד מהשיעור המפחיד שקיבלו מנויי הכללית

אלפי בני אדם קיבלו הודעת SMS על שירות חדש של קופת החולים; הבעיה היא שזה היה שירות מזויף, שנועד לגנוב פרטי כרטיס אשראי. ומה שבאמת מפחיד זה כמה מעט היה דרוש כדי לבצע את התקיפה

15תגובות
כך נראתה הודעת הטקסט של התוקף

אין יום שעובר בלי דיווח על מקרי פישינג כאלה או אחרים, שבמסגרתם עבריינים מצליחים לגרום לאנשים למסור פרטים אישיים. הבעיה היא שלא משנה כמה דיווחים יגיעו לכותרות, רבים ממשיכים לחשוב שלהם זה לא יקרה, וגם אם, מה כבר יקרה? ובכן, לקוחות קופת חולים כללית קיבלו השבוע שיעור מפחיד על הקלות שבה פרט טריוויאלי כמו מספר טלפון יכול להפוך אותם לקורבנות.  התקפות פישינג אפקטיביות במיוחד כלפי אנשים תמימים ומבוגרים, כמו ההורים או הסבים והסבתות שלכם. הניסיון החדש שהובא לידיעתי על ידי אלעד מיידר הוא דוגמה נהדרת (כלומר...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו