שנה אחרי ההשקה בארה"ב: פייסבוק Watch מתרחבת לכל העולם

פלטפורמת הווידיאו של פייסבוק מציעה שילוב של תוכניות מקוריות, חדשות וספורט; רבים מגדירים אותה התשובה של פייסבוק ליוטיוב, אבל עד כה היא לא הראתה הצלחה מרשימה

עודד ירון
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
עודד ירון

פייסבוק הודיעה היום (רביעי) כי היא מרחיבה לכל העולם את הזמינות של Facebook Watch, פלטפורמת הווידיאו החדשה של הרשת החברתית.

פייסבוק השיקה את הפלטפורמה , אבל עד כה היא היתה זמינה למשתמשים בארה"ב בלבד. ווטץ' מציעה מגוון של חדשות, אירועי ספורט, תוכניות ריאליטי וכמה סדרות מקוריות כמו הקומדיה Strangers, של מיה לידובסקי, שעבדה בין היתר בהפקה של "בנות". תוכנית נוספת שתושק ב-18 בספטמבר היא "Sorry for Your Loss", שעוסקת בחיים אחרי מות בן זוג אהוב.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ