קמפיין הטרולים החדש: הלשנות על בלוגריות מין לרשויות המס בארה"ב

הקמפיין, תחת ההאשטג thotaudit# מושך גולשים, רובם גברים לבנים הקשורים לאלט רייט האמריקאי; למרות שלא ברור אם מדובר באיום מהותי, חלק מהנשים סגרו את החשבונות

איתן לשם - צרובה
איתן לשם
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים5
איתן לשם - צרובה
איתן לשם

קמפיין ויראלי חדש קורא לגברים לדווח למס הכנסה על נשים המפעילות חשבון "למנויים בלבד" ברשתות החברתיות. הקמפיין מופיע ברשת תחת ההאשטאג #thotaudit (שילוב של כינוי גנאי לעובדות מין וביקורת מס), וניתן למצוא אותו בפייסבוק, טוויטר וביוטיוב.

רוב המצייצים והמגיבים על הקמפיין הם גברים לבנים, חלקם הגדול קשורים לתנועות המזוהות עם האלט רייט. מטרת הקמפיין היא לדווח למס הכנסה על נשים המרוויחות כסף מחשבונות פרטיים, בהם לרוב מוצגים תמונות וסרטונים פורנוגרפיים שלהן. "הן טוענות שפורנו זה עבודה כמו כל העבודות, אז הגיע הזמן שהן יתחילו לשלם עליה מס", כתב דייויד וו שהצית את המהלך בפייסבוק.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ