אשה שעברה לידה שקטה מבקשת מענקיות הרשת להפסיק את הפרסומות המכאיבות

"אם אתם חכמים מספיק לדעת שאני בהיריון, אתם בוודאי חכמים מספיק כדי לדעת שהתינוק שלי מת" כתבה גיליאן ברוקל. בפייסבוק הבטיחו להשתפר

איתן לשם
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
איתן לשם

הפרסומות הממוקדות (מטורגטות) של רשתות חברתיות ורשתות פרסום מקוון עוררו לא פעם שערוריות, למשל כשקרובי משפחה של אנשים שמתו המשיכו לקבל פרסומות עבורם או תזכורות "משמחות" לשנה שחוו יחד. הכשלים הללו נתנו דוגמה למידע הרב שהרשתות צוברות על המשתמשים, אך גם על השגיאות הרבות והאטימות של התוכנות המפעילות את המודעות הללו. עכשיו חוזר הנושא לכותרות בעקבות מקרה נוסף שזכה לפרסום רב.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ