איתן לשם - צרובה
איתן לשם

הפרסומות הממוקדות (מטורגטות) של רשתות חברתיות ורשתות פרסום מקוון עוררו לא פעם שערוריות, למשל כשקרובי משפחה של אנשים שמתו המשיכו לקבל פרסומות עבורם או תזכורות "משמחות" לשנה שחוו יחד. הכשלים הללו נתנו דוגמה למידע הרב שהרשתות צוברות על המשתמשים, אך גם על השגיאות הרבות והאטימות של התוכנות המפעילות את המודעות הללו. עכשיו חוזר הנושא לכותרות בעקבות מקרה נוסף שזכה לפרסום רב.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ