בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אשה שעברה לידה שקטה מבקשת מענקיות הרשת להפסיק את הפרסומות המכאיבות

"אם אתם חכמים מספיק לדעת שאני בהיריון, אתם בוודאי חכמים מספיק כדי לדעת שהתינוק שלי מת" כתבה גיליאן ברוקל. בפייסבוק הבטיחו להשתפר

9תגובות
מטה פייסבוק בקליפורניה
Elijah Nouvelage/רויטרס

הפרסומות הממוקדות (מטורגטות) של רשתות חברתיות ורשתות פרסום מקוון עוררו לא פעם שערוריות, למשל כשקרובי משפחה של אנשים שמתו המשיכו לקבל פרסומות עבורם או תזכורות "משמחות" לשנה שחוו יחד. הכשלים הללו נתנו דוגמה למידע הרב שהרשתות צוברות על המשתמשים, אך גם על השגיאות הרבות והאטימות של התוכנות המפעילות את המודעות הללו. עכשיו חוזר הנושא לכותרות בעקבות מקרה נוסף שזכה לפרסום רב. גיליאן ברוקל, שילדה "לידה שקטה" בשבוע ה-32 להריונה, חשפה בטוויטר את סיפורה האישי. היא שיתפה את הגולשים כיצד המשיכה לקבל מודעות...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו