הטעות המביכה של הרץ צריכה לשמש נורת אזהרה לכולם

איך קורה מצב שבו חברת ענק מתקדמת משלמת לא פחות מ-32 מיליון דולר על בניית אתר שבסופו של דבר כלל לא מוקם? רן בר-זיק עם כמה טיפים חשובים למנהלי פרויקטים

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים

מעטים יודעים שלא מעט מפרויקטי התוכנה, בין אם מדובר בבניית תוכנה שולחנית או אתר אינטרנט ואפליקציה, נכשלים. מה זה לא מעט? 66% מהפרויקטים נכשלים באופן חלקי או מוחלט. ככל שהפרויקט גדול יותר, כך הסבירות לכישלון גדולה יותר.

בדרך כלל אנו שומעים רק על כישלונות מביכים של פרויקטים ממשלתיים, אבל זה לא אומר שפרויקטים מסחריים לא נכשלים. זה רק אומר שבדרך כלל חברות מסחריות מעדיפות לטאטא את הכישלון מתחת לשולחן מאשר להודות בו.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ