"שתו את הקפה בבית": בנק צ'ייס ניסה להשיא עצות כלכליות ברשת, וחטף שיימינג

בצ'ייס החליטו להציג "שיחה" בין הבנק ואחד מהלקוחות שבמהלכה ניתנו עצות מועילות לחסכון כלכלי, אבל מועמדת לנשיאות בארצות הברית וגולשים נוספים מיהרו להצביע על הדבשת הבולטת

יאיר בריל - צרובה
יאיר בריל
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
יאיר בריל - צרובה
יאיר בריל

אדם חכם אמר פעם שאין שמחה כמו שמחה לאיד, אמר וצדק. בעולם הרשתות החברתיות השמחה הזאת מתבטאת בצפייה בארגונים רבי עוצמה ויכולות, שעל אף הררי הכסף שהם מגלגלים אינם יודעים תמיד לצפות את התוצאות של הפעילות שלהם בפלטפורמות טכנולוגיות שונות.

דוגמה מאלפת לכך קיבלנו השבוע, כשצ'ייס, אחד מהבנקים החזקים בארצות הברית, החליט לפרסם בעמוד הטוויטר שלו "עצות" ללקוחות במסגרת ההאשטג MondayMotivation. בציוץ, שמופיע בפורמט של דיאלוג בין הבנק לאחד הלקוחות, מציע נציג הבנק ללקוח לחסוך כסף על ידי כך שיאכל את האוכל שנמצא בפריזר במקום לקנות בחוץ, יגיע לבנק בהליכה במקום להזמין מונית וישתה את הקפה בבית במקום לרכוש אחד בבית קפה.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ