הקמפיין של ארדן שם את ה-BS ב-BDS. על חשבונכם

רבות דובר על היעילות של קמפיין המאבק בתנועת החרם הבינלאומית והמאמץ לשכנע את המשוכנעים; לפי הנתונים הגלויים נראה, בינתיים לפחות, שמדובר ביוזמה יקרה וכושלת להחריד

רן בר זיק - צרובה
רן בר-זיק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
רן בר זיק - צרובה
רן בר-זיק

בשבועיים האחרונים אזרחי ישראל נחשפו לפרסומות של המשרד לעניינים אסטרטגיים במלחמתו ב-BDS, תנועת החרם נגד ישראל. התשדירים, בכיכובו של איש התקשורת אברי גלעד, הסבירו על תנועת ה-BDS ועל הסכנות הטמונות בה. 

לא מעט גבות הורמו בנוגע לתשדירים האלו - הזירה הטבעית של ארגוני ה-BDS היא הרי בחו"ל, אז מדוע יש צורך להשקיע סכום כה נכבד בהסברה מקומית ובעברית? האם יש חשש שאזרחי ישראל יתמכו בחרם כנגד ארצם? כפי ששאל עמיתי נתי טוקר בכתבה שפרסם בThemarker.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ