"את הפרסום קיבלת": פייסבוק מחקה את הקליפ, אבל שמרה את הכסף

שיר פרום ביקשה לפרסם את הסינגל החדש שלה, ואף שילמה על קידום ממומן; פייסבוק אישרה את הפרסום, אך לאחר שקיבלה את התשלום, הסירה אותו כליל בטענה כי הוא עובר על הכללים; את התשלום החברה סירבה להחזיר

יאיר בריל - צרובה
יאיר בריל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
יאיר בריל - צרובה
יאיר בריל

כל מי שמכיר את סצנת המוזיקה העצמאית בישראל יודע כי החיים של יוצר אינדי בציון הם תענוג מפוקפק למדי. השוק די קטן, מספר המועדונים נמוך (בעיקר מחוץ לתל אביב), וברוב המכריע של המקרים החלום להתפרנס רק מהאמנות מתנפץ על קרקע המציאות הדלה.

בסביבה המאתגרת הזו, פייסבוק מציעה לכאורה מעין אור באפלה. אפיקי הפרסום והשיווק שהרשת החברתית מציעה במחיר נמוך יחסית הם רבים - מהקמת דפי אמן מכובדים שכוללים את כל המידע הרלוונטי על היוצר, דרך יצירת עמודי אירועים שיכולים להגיע לקהל גדול יחסית במהירות ויעילות ועד הפצת תכנים בפיד שמאפשרת למקד תכנים לקהלים רלוונטיים לאותו יוצר.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ