שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

"את הפרסום קיבלת": פייסבוק מחקה את הקליפ, אבל שמרה את הכסף

יאיר בריל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
יאיר בריל

כל מי שמכיר את סצנת המוזיקה העצמאית בישראל יודע כי החיים של יוצר אינדי בציון הם תענוג מפוקפק למדי. השוק די קטן, מספר המועדונים נמוך (בעיקר מחוץ לתל אביב), וברוב המכריע של המקרים החלום להתפרנס רק מהאמנות מתנפץ על קרקע המציאות הדלה.

בסביבה המאתגרת הזו, פייסבוק מציעה לכאורה מעין אור באפלה. אפיקי הפרסום והשיווק שהרשת החברתית מציעה במחיר נמוך יחסית הם רבים - מהקמת דפי אמן מכובדים שכוללים את כל המידע הרלוונטי על היוצר, דרך יצירת עמודי אירועים שיכולים להגיע לקהל גדול יחסית במהירות ויעילות ועד הפצת תכנים בפיד שמאפשרת למקד תכנים לקהלים רלוונטיים לאותו יוצר.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ