מזייפים שיאים: יוטיוב משנה את שיטת ספירת הצפיות שלה עבור קליפים

החברה הודיעה כי לא תתיר יותר ספירת צפיות מפרסומות, זאת כדי לשקף נאמנה את מידת הפופלריות של הקליפים על גבי הפלטפורמה שלה

קפטן אינטרנט
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
קפטן אינטרנט

יוטיוב הודיעה שהיא משנה את שיטת ספירת הצפיות של קליפים מוזיקליים בשירות בכדי לספק תמונה יותר מדויקת של הפופולריות שלהם. זאת במטרה להימנע מניפוח המספרים בשיטה שיוצרים רבים וגם יוטיוב עצמה הרוויחו ממנה. 

בהודעה מיוחדת, מסר אתר הווידיאו של גוגל כי מעתה לא יספרו יותר "צפיות מפרסום בתשלום", אלא רק צפיות אורגניות. שימוש בקידום בתשלום של קליפים חדשים הפכו לכלי חביב על חברות הפקה, שרוצות לנפח את מספר הצפיות בשעות הראשונות לפרסום הקליפ. המפיקים הופכים את הקליפ לפרסומת, שמתנגנת לפני שיר או סרטון אחר, וכך הוא סופר עוד צפיות רבות למרות שהמאזינים כלל לא בחרו לצפות בו מרצונם.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ