הקומיקאי הבריטי ששינה את השם למען הטרלה ראויה

ג'ו ליסט ממש לא אהב את העובדה שמותג האופנה הגרמני תובע עסקים קטנים בגלל שימוש בשם "בוס", אז מעכשיו אתם יכולים לקרוא לו בוס - הוגו בוס

יאיר בריל - צרובה
יאיר בריל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
יאיר בריל - צרובה
יאיר בריל

בתחילת דרכה של חברה מסחרית, מטרתה היא להוכיח כי המוצר שלה הוא הטוב ביותר בנמצא. ככל שהזמן עובר וההצלחה גדלה, התוכן הופך להיות פחות רלוונטי ומה שקובע הוא פשוט שם המותג. בקיצור - טוב שם טוב משמן טוב.

גם במותג האופנה המפורסם הוגו בוס מכירים היטב את החוקים, והם דואגים לשמור בקנאות על שם המותג שלהם. כך למשל החברה נוהגת להגיש תביעות נגד גופים מסחריים  על שימוש מסחרי בשם החברה, או אפילו בחלק ממנו. כך עשתה לפני פחות משנה, כשבאוגוסט 2019 תבעה את מבשלת הבירה "Boss Brewing" וגרמה לה לשנות את שמם של שני סוגי בירה שהמבשלה שיווקה.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ