אמזון נאלצה לשנות את הלוגו החדש שלה בגלל "דמיון להיטלר"
את עגלת הקניות בלוגו הישן החליף ארגז מחייך, אלא שעבור גולשים רבים החיוך הזה הזכיר את הצורר הנאצי; גם אחרי החלפת הלוגו זיהו בו הגולשים דמות מוכרת
איתן לשם
איתן לשם
יש מעט מאוד טאבואים מוחלטים בכל הנוגע ללוגואים של חברה - שלא יכילו עירום ושלא יזכירו את הנאצים בשום צורה. הלוגו החדש של אמזון עבר על הדיבר השני של התנ"ך הבלתי כתוב של איסורי הלוגואים, וכך נאלצה החברה לשנות אותו אחרי שספגה תגובות נזעמות מצד גולשים.
ראשיתה של מעשיית הסמליל לפני כחודש, אז החליפה ענקית המסחר הדיגיטלי את הלוגו של האפליקציה, אחרי חמש שנים בהן עגלת הקניות הייתה הסמל המוכר שלה. הסמל החדש הכיל את החיוך האמזוני המפורסם על גבי מה שנראה כמו אריזת קרטון סגורה במסקינטייפ כחול.
לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:
תגובות
על סדר היום
בשיתוף BEND