בורגר קינג ניסתה "לקדם נשים". התוצאה? כישלון והתנצלות
לרגל יום האישה הבינלאומי ניסו בחשבון הטוויטר הבריטי של החברה לפרסם קמפיין להעצמת נשים שרוצות להתקדם בתחום הקולינריה, אך הניסוח הוביל לסערת רשת
יום האישה שנערך השבוע גרר, כצפוי, לא מעט קמפיינים פרסומיים של החברות הגדולות ביותר בעולם. בין התאגידים שהחליטו למנף את התאריך החגיגי לטובת שיקוליהם נמצאת גם בורגר קינג - רק שבמקרה שלה הדברים לא עבדו בדיוק לפי התוכניות.
ענקית המזון המהיר רצתה לנצל את היום החגיגי על מנת להדגיש את חוסר השיוויון המגדרי שבא לידי ביטוי בכמות הנמוכה יחסית של נשים שעוסקות במלאכת הטבחות ובאחוז הנמוך יחסית של שפיות. לכאורה מדובר במטרה מבורכת, אבל הציוץ שקידם את הקמפיין לא ממש עשה לו שירות טוב. ככה זה כשאתה בוחר לפתוח את המניפסט הפמיניסטי שלך עם המשפט - "נשים צריכות להיות במטבח" ("Women belong in the kitchen").
תגובות
על סדר היום
בשיתוף BEND