הג'ודו של פייסבוק: כך תתנערו מאחריות ותגדילו הכנסות בכמה מהלכים

פייק ניוז זאת בעיה של פייסבוק? טעות. זאת בעיה שלכם ואתם מוזמנים לפתור אותה בעצמכם; רוצים מידע חדשותי משמעותי ומדויק ברשת החברתית? בכיף, רק נסו קודם להתעלם מקליקבייט וממסחטות רגשיות

שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אשה הולכת על רקע לוגו פייסבוק. ועידת המפתחים של פייסבוק ב-2017

ב-2009 מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, התחיל באחת ממסורות היח"צ המוצלחות ביותר של החברה ושלו. בפתח כל שנה הוא מציב לעצמו אתגר לשנה החדשה - במה שהפך לאחת הגרסאות הוויראליות ביותר של "השנה אני אוריד 10 ק"ג ואלך כל יום לחדר כושר".

כמעט בכל שנה האתגר ניסה להציג את הצד האישי והאנושי של צוקרברג, אבל טפח האנושיות שחשף נמסך במיטב המסורת של תרבות השיפור העצמי האהובה על עמק הסיליקון. זה הפך את האתגרים לעוד דרך לטיפוח המיתוס שלו כמנהיג עסקי-חברתי גדול מהחיים: כזה שלמד סינית בשנה, קרא במשך שנה שלמה ספר כל שבועיים, תכנת בעצמו עוזר קולי בנוסח אלקסה (או לפחות ניסה), רץ מאות מיילים והציג וריאציות שונות ומשונות של עמק הסיליקון לז'אנר הפוליטיקאי האשכנזי במימונה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ