שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
עודד ירון
עודד ירון

יאיר גיל, משתמש הוטמייל ותיק, סיפר ל"הארץ" כי חשבון האימייל שלו חזר למצבו המקורי."חשבון ההוטמייל שלי, שכבר ציין 12 שנות פעילות, נראה חדש ונקי כאילו פתחתי אותו אתמול בבוקר", אמר גיל, והוסיף כי המערכת אף טרחה לצרף הודעת ברכה על ההצטרפות. "הכל נמחק. הודעות, מסמכים, תמונות, ספריות מקוריות וספריות משנה". בשעות הצהרים הוא ציין כי כל ההודעות הושבו, מלבד ההודעות של היומיים האחרונים.

משתמשים נוספים התלוננו על המצב בפורום התמיכה של מיקרוסופט, ובמקביל כבר נפתחו שתי קבוצות בפייסבוק בהן מתלוננים משתמשים על הבעיה. גיל ציין כי הזעם אינו רק על מצב התיבות, אלא גם על האיטיות בטיפול ובהתייחסות לבעיה, כפי שמעיד שמה של אחת הקבוצות שנפתחו בפייסבוק: "מיקרוסופט גנבה לי את כל האימיילים ולא מוכנה לספק כל הסבר".

בתמיכה של מיקרוסופט השיבו בימים האחרונים למתלוננים כי הנושא נמצא בבדיקה ומנסים לתקן את הבעיות. "בשלב זה נראה כי מדובר בבעיה מוגבלת בהיקפה, ומיקרוסופט עובדת עם המשתמשים שנפגעו. אנו מתנצלים על כל אי נוחות שנגרמה ללקוחותינו", מסרה דוברת מיקרוסופט קתרין ברוקר.

היום כבר דווח בתמיכה של מיקרוסופט כי מצאו את שורש הבעיה, וכי הם פועלים לתקן אותה. מהדיווחים הראשוניים נראה כי יש ממש בדבריהם.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ