בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

משתמשים בהוטמייל התלוננו: כל המיילים נמחקו

"חשבון ההוטמייל שלי שכבר ציין 12 שנות פעילות נראה חדש ונקי כאילו פתחתי אותו אתמול בבוקר", סיפר משתמש ישראלי. בשעות הצהרים החלו להתקבל דיווחים על תיקון הבעיה

תגובות

מתוך אחת הקבוצות בפייסבוק
מספר משתמשים בהוטמייל קיבלו מתנה לא נעימה לרגל שנה החדשה. אותם משתמשים דיווחו כי בימים האחרונים ההיסטוריה שלהם נמחקה כליל - זה כולל אלפי הודעות אימייל ותיקיות מותאמות אישית. בשעות הצהרים החלו משתמשים לדווח כי ההודעות חזרו.

יאיר גיל, משתמש הוטמייל ותיק, סיפר ל"הארץ" כי חשבון האימייל שלו חזר למצבו המקורי."חשבון ההוטמייל שלי, שכבר ציין 12 שנות פעילות, נראה חדש ונקי כאילו פתחתי אותו אתמול בבוקר", אמר גיל, והוסיף כי המערכת אף טרחה לצרף הודעת ברכה על ההצטרפות. "הכל נמחק. הודעות, מסמכים, תמונות, ספריות מקוריות וספריות משנה". בשעות הצהרים הוא ציין כי כל ההודעות הושבו, מלבד ההודעות של היומיים האחרונים.

משתמשים נוספים התלוננו על המצב בפורום התמיכה של מיקרוסופט, ובמקביל כבר נפתחו שתי קבוצות בפייסבוק בהן מתלוננים משתמשים על הבעיה. גיל ציין כי הזעם אינו רק על מצב התיבות, אלא גם על האיטיות בטיפול ובהתייחסות לבעיה, כפי שמעיד שמה של אחת הקבוצות שנפתחו בפייסבוק: "מיקרוסופט גנבה לי את כל האימיילים ולא מוכנה לספק כל הסבר".

בתמיכה של מיקרוסופט השיבו בימים האחרונים למתלוננים כי הנושא נמצא בבדיקה ומנסים לתקן את הבעיות. "בשלב זה נראה כי מדובר בבעיה מוגבלת בהיקפה, ומיקרוסופט עובדת עם המשתמשים שנפגעו. אנו מתנצלים על כל אי נוחות שנגרמה ללקוחותינו", מסרה דוברת מיקרוסופט קתרין ברוקר.

היום כבר דווח בתמיכה של מיקרוסופט כי מצאו את שורש הבעיה, וכי הם פועלים לתקן אותה. מהדיווחים הראשוניים נראה כי יש ממש בדבריהם.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו