בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פלאפון - שיאנית הניתוקים של אתר Netek

האתר שהוקם לפני חודש כדי לסייע בניתוקים מחברות תקשורת חשף מאיזה חברות הצרכנים רצו להיפרד בחודש האחרון

4תגובות

איזה חברה מעוררת אצל לקוחותיה את הרצון להתנתק? חודש לאחר הקמתו של אתר נתק שנועד לסייע בהתנתקות מחברות התקשורת, האתר פרסם נתונים המגלים כי פלאפון הובילה במספר הבקשות להתנתקות.

כ-1,500 אנשים פנו לנתק בחודש האחרון בבקשות ניתוק. 257 בקשות זיכו את פלאפון במקום בראש רשימת בקשות הניתוק. אחריה הגיעה נטוויז'ן עם 206 בקשות והוט חותמת את השלישייה עם 196 בקשות. אורנג' היתה במרחק שתי בקשות ניתוק מהשלישייה - עם 194 בקשות.

התחום שעורר את החשק להתנתק יותר מכל היה תחום הסלולר, ש-625 מתוך כלל 1,500 הבקשות הוקדשו לו. 41% מהבקשות הוקדשו לפלאפון, 31% לאורנג', 23% לסלקום (156) ושאר 5%, רק 31 בקשות, הוקדשו למירס.

522 בקשות עסקו בהתנתקות מספקיות האינטרנט והשיחות לחו"ל. רוב הבקשות בתחום הוקדשו לנטוויז'ן (38%). 012-סמייל הגיע כמעט ל-36% ובזק בינ"ל עומדת על 21.5%.

יוזמי האתר, נתנאל וכשטיין ועו"ד יהונתן קלינגר, הסבירו שהאתר, ששולח בשמם פקס לחברות, "חוסך מסכת עינויים לא קלה הכוללת המתנה ארוכה על הקו, שיחות עם נציגים והמתנה לנציגי 'שימור לקוחות' שניסו לשדל אותו שלא להתנתק או מדוע עליו להישאר".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו