שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

גוגל ופייסבוק: צרות בפרסומות

רוצים ליצור אפליקציית פייסבוק? אתם יכולים לשכוח מפרסומות Adsense של גוגל

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
הארץ
שירות ""

פייסבוק הציגה בשבוע שעבר את רשימת כלי הפרסום שמותר למפתחי אפליקציות להשתמש בהם - וגוגל לא ברשימה. ההחלטה היא עוד צעד בחיכוך מתמשך בין שתי החברות.

על פי החוקים של פייסבוק משמעות ההחלטה היא שיוצרי אפליקציות לא יוכלו להסתמך על Adsense של גוגל כמקור הכנסה. ועל פי הדיונים בפורומי המפתחים של פייסבוק, מדובר במקור הכנסה חשוב.

פייסבוק הסבירה כי "זוהי רשימת ספקי המודעות שחתמו על התנאים שלנו, שמנהלים את איכות המודעות והשימוש במידע, למרות שעוד ספקים נוספים מדי יום. כרגע יש לנו יותר מ-60 ספקים מהגדולים והקטנים ביותר. זהו הסכם פומבי פתוח שספקים חדשים יכולים לחתום עליו בכל זמן".

המפתחים ייאלצו עכשיו לחפש להם שותפויות עם רשתות פרסום אחרות, או שיסתכנו בחסימת ההאפליקציה שלהם.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ