בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

גוגל ופייסבוק: צרות בפרסומות

רוצים ליצור אפליקציית פייסבוק? אתם יכולים לשכוח מפרסומות Adsense של גוגל

תגובות

פייסבוק הציגה בשבוע שעבר את רשימת כלי הפרסום שמותר למפתחי אפליקציות להשתמש בהם - וגוגל לא ברשימה. ההחלטה היא עוד צעד בחיכוך מתמשך בין שתי החברות.

על פי החוקים של פייסבוק משמעות ההחלטה היא שיוצרי אפליקציות לא יוכלו להסתמך על Adsense של גוגל כמקור הכנסה. ועל פי הדיונים בפורומי המפתחים של פייסבוק, מדובר במקור הכנסה חשוב.

פייסבוק הסבירה כי "זוהי רשימת ספקי המודעות שחתמו על התנאים שלנו, שמנהלים את איכות המודעות והשימוש במידע, למרות שעוד ספקים נוספים מדי יום. כרגע יש לנו יותר מ-60 ספקים מהגדולים והקטנים ביותר. זהו הסכם פומבי פתוח שספקים חדשים יכולים לחתום עליו בכל זמן".

המפתחים ייאלצו עכשיו לחפש להם שותפויות עם רשתות פרסום אחרות, או שיסתכנו בחסימת ההאפליקציה שלהם.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו