בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

SEO זה לא קסם: איך תקדמו את אתרכם בגוגל

הגעה לדף הראשון בגוגל יכולה להיות עניין לא פשוט. אבל הטיפים הבאים יכולים לעזור לכם בדרך

תגובות

1. האם גוגל יודע שאתם קיימים?

היכנסו לגוגל ורשמו את כתובת האתר שלכם במלואה כדי לראות האם בכלל אתם מופיעים בגוגל. מה קורה אם אתם לא שם?

היכנסו ללינק הזה והוסיפו את האתר שלכם כעת. הפעולה יכולה לקחת עד שבועיים.

2. איך אנשים מחפשים את התחום שלך?

נניח שאתם מחליטים להתחיל ללמוד מחשבים, ואתם מתיישבים מול המחשב ונכנסים לגוגל, במטרה למצוא קורס איכותי שיעניק לכם את הכלים הנכונים במחיר סביר. מה אתם רושמים בגוגל? - "לימודי מחשבים", "קורס במחשבים" וכדומה.

חשוב שתדעו לבחור נכון את מילות המפתח שלכם. עליהן להיות מילים רלוונטיות לחיפוש של קהל היעד, ונסו לחשוב כמו מישהו שמחפש ומתעניין בתחום.

כלי "מילות המפתח" של גוגל יכול לסייע בידכם להגיע למילות החיפוש הפופולאריות, והוא ייתן לכם הערכה בדבר כמות החיפושים שיש לכל מילת מפתח.

לאחר שבחרתם לעצמכם מספר מילות מפתח, הטמיעו אותן באתר - בכותרת האתר, בכותרת המאמר, בתוך המאמר, בקישורים הנמצאים בתוך האתר, בכותרות לתמונות באתר וככלל - בתכנים שאתם מעלים, זאת כדי שכאשר גוגל יסרוק את האתר שלכם, הוא יידע לשייך אותו למילים הרלוונטיות.

3. אל תשכחו את הגולשים

גוגל מייחס חשיבות לזמן השהות באתר ולחזרתם של גולשים לאתר. אחת הדרכים לגרום לזה לקרות, גם למען הגולשים וגם למען שיפור המיקום בגוגל, הוא עדכונים באתר. עדכון קטן אחת לשבוע ועדכון גדול אחת לחודש יגרמו לעניין באתר מצד הגולשים ויחזירו את הסריקה של גוגל, שתעזור גם לקידום מיקום האתר כשהתוכן איכותי, ייחודי ומקורי.

4. "מי כתב את זה קודם?"

תוכן ייחודי הוא גורם חשוב בקידום האתר. אל תפיצו את המאמרים באתר שלכם בכל מקום אפשרי באינטרנט. לפחות 30 אחוז מהאתר שלכם חייב להיות ייחודי, עם תוכן שאין בשום מקום אחר ברשת. אם גוגל ימצא מספר מקומות עם אותו התוכן, הוא ישלול את אחד מהאתרים.

5. השאירו את החברים שלכם קרובים ואת האויבים שלכם - יותר

חשוב שתכירו את המתחרים שלכם בגוגל. היכנסו למקומות שמעליכם, סרקו את האתרים שלהם ונסו להבין למה הם למעלה ואתם לא. אחת האפשרויות היא ליצור איתם שת"פים.

6. כמה פעמים יוצאים מהאתר שלכם?

חשוב לבדוק כמה לינקים יוצאים יש באתר שלכם. חשוב שיהיו כמה שפחות לינקים שמוציאים את הגולש החוצה מהאתר, אלא אם כן היציאה היא לאתרים סמכותיים. לינקים רבים יוצאים לאתרים פשוטים, ופוגעים בכך בקידום האתר.

7. "נמאס לי לחכות שהעמוד יעלה"

זמן טעינת עמוד הוא מרכיב קריטי לגולש. מספיק שגולש יחכה יותר מידי שניות והוא ייצא ביוזמתו מהאתר. חשוב לבקש מהמתכנת להפריד בקוד את כל הקודים שאינם נחוצים לנו בעמוד הראשי, כמו css java script , ושבעמוד הבית תהיה הפניה לאותם קבצים. כך, העמוד הראשי "ישקול" פחות וייטען מהר יותר. גוגל מתייחס לנושא הנ"ל ברצינות.

הכותב הוא מרצה בכיר ומנהל סטודיו HD במרכז ההכשרה והשמה HackerU



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו