בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

גוגל מוציאה לאור מגזין חדש

"בעולם של שינוי גובר, אנחנו צריכים זמן להרהר. Think Quarterly הוא מרחב לנשימה בעולם עסוק", מסבירים באתר החדש

תגובות

גוגל השיקה היום מגזין מקוון חדש בשם Think Quarterly. המגזין החדש עוסק בנושאים הקרובים לליבה של גוגל, כמו טכנולוגיה ותקשורת, והגיליון הראשון שלו עוסק במידע (Data).

מנהל התפעול של גוגל בבריטניה ואירלנד, מאט בריטין, כתב באתר המגזין "בגוגל אנחנו חושבים שמהירות היא הקילר אפ הנשכח" - המרכיב שיכול להבדיל בין המנצחים לכל השאר. אנחנו יודעים שככל שנביא את התוצאות במהירות, כך אנשים ימצאו שהשירות שלנו יותר מועיל"."אבל בעולם של שינוי גובר, אנחנו צריכים זמן להרהר. Think Quarterly הוא מרחב לנשימה בעולם עסוק. זה מקום לעצור ולחשוב מה קורה, ולמה זה חשוב".

בגיליון הראשון אפשר למצוא כתבות של אנשי גוגל, כמו האל וריאן, הכלכלן הראשי של החברה, שעוסק ב"השמנת יתר של מידע" וטוני פייגן, ראש המחקר בחברה, שעוסק בשיווק במנועי חיפוש, אך גם של כותבים חיצוניים. בין היתר, הוא כולל ראיון עם פרופסור פיטר קראוזה מחברת nextpractice, שפיתח כלים חברתיים המסייעים לקבלת החלטות.

המגזין החדש, שמופק בגוגל בריטניה ואירלנד צפוי לצאת אחת לרבעון. הגיליון הבא צפוי להופיע במאי, והבא אחריו ביולי הקרוב.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו