בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

קידום אתרים - המילון

מה עושות מילות מפתח, ולמה הן חשובות? מה הם מאמרי ספאם, ולמה כדאי להימנע מהם? 10 מונחים שכדאי לדעת על SEO

תגובות

1. SEO קידום אתרים - שם כולל לפעולות שונות המבוצעות על מנת למצב את האתר שלנו כאיכותי על ידי גוגל וכך להביא אותו להיות מוצג במיקום גבוה בתוצאות החיפוש, לפי מילות המפתח הרלוונטיות.

2. "מילות המפתח" - קריטריון חשוב בקידום אתרים. עליהן להיות מילים רלוונטיות לחיפוש של קהל היעד. נסו לחשוב כמו מישהו שמחפש ומתעניין בתחום. כלי "מילות המפתח" של גוגל יכול לסייע בידכם להגיע למילות החיפוש הפופולאריות, והוא ייתן לכם הערכה בדבר כמות החיפושים שיש לכל מילת מפתח. לאחר שבחרתם לעצמכם מספר מילות מפתח, הטמיעו אותן באתר - בכותרת האתר, בכותרת המאמר, בתוך המאמר, בקישורים הנמצאים בתוך האתר, בכותרות לתמונות באתר וככלל - בתכנים שאתם מעלים, זאת כדי שכאשר גוגל יסרוק את האתר שלכם, הוא יידע לשייך אותו למילים הרלוונטיות.

3. מאמרי "ספאם" או אתרים "מדומים" - נבנים לצורך הקידום ותו לא, לפי הפרמטרים של גוגל. אתרים אלו, שהחומר המצוי בהם אינו איכותי, ממליצים על האתר המקורי (אותו אנו רוצים לקדם) ותופסים מיקומים גבוהים בגוגל, על חשבון אתרים איכותיים אחרים.

4. מיקום האתר - המיקום שבו נמצא האתר שלנו בתוצאות החיפוש של גוגל. השאיפה היא שהאתר שלנו יימצא בין התוצאות הראשונות בתוצאות החיפוש. רבים מהגולשים לא מגיעים לעמוד השני ו/או השלישי.

5. ציון איכות (page rank) - דירוג שמבוצע על ידי גוגל על מנת לקבוע את איכות האתר וכך לקדם אותו. אם האתר יהיה נוח לשימוש, ייתן מידע אמין, ייטען מהר, יניע לפעולה, יופיע במנועי החיפוש ויספק לגולש את אשר הוא מחפש, גוגל כבר יידע להעניק לו "ערך" גבוה וסמכות.

6. "קישורים ממליצים" - על פיהם גוגל מבססת את האלגוריתם שלהם ומעניקה לאתר ציון איכות (page rank). קישורים אלו מייצגים בעצם את התפיסה לפיה אם לדוגמה באתר מסוים העוסק בקורסים בתחום המחשבים ישנה כתבה על תעשיית ההייטק הדנה בפופולאריות של לימודי מחשבים, והאתר יפנה לאתר אחר העוסק בדיוק בכך, גוגל ידרג אותו בדירוג גבוה, כהמלצה איכותית.

7. תוכן ייחודי - גורם חשוב בקידום האתר. אל תפיצו את המאמרים באתר שלכם בכל מקום אפשרי באינטרנט. לפחות 30 אחוז מהאתר שלכם חייב להיות ייחודי, עם תוכן שאין בשום מקום אחר ברשת.

8. גוגל adwards - קידום האתר על ידי קישורים ממומנים ומודעות פרסומיות בעמודי תוצאות החיפוש של גוגל.

9. אלקסה - Alexa הוא כלי למדידת טראפיק של אתרים שניתן על ידי חברת אמזון. המדידה נעשית על ידי שקלול נתוני גלישה המתקבלים מגולשים אשר הורידו את סרגל הכלים של אלקסה. הסרגל ניתן להורדה ללא תשלום.

10. קידום שגוי/לא אתי - קידום הנעשה על ידי הפצה המונית של תכנים ברחבי הרשת המפנים לאתר שלך. פעמים רבות פעולה זו נעשית על מנת להביא לתוצאות מהירות בטווח קצר. אך הפעולה עלולה לגרום לגוגל לחסום את האתר שלך ולאחר זמן מה להוריד אותך בתוצאות החיפוש. חשוב לשים לב שמקדם האתר שלנו אינו משתמש בשיטות לא תקניות.

הכותב הוא מרצה בכיר ומנהל סטודיו HD במרכז ההכשרה והשמה HackerU

איך תקדמו את אתרכם בגוגל



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו