שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

פייסבוק שכרה חברת יחסי ציבור כדי להכפיש את גוגל

הדיילי ביסט מדווח כי פייסבוק אישרה ששכרה את Burson-Marsteller, שניסתה להפיץ ידיעות על פלישה של גוגל לפרטיות משתמשים

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
שירות ""

פייסבוק שכרה חברת יחסי ציבור כדי להכפיש את גוגל, כך טוען אתר ה-thedailybeast.com.

על פי הדיווח, חברת Burson-Marsteller הציע שורה של סיפורים שליליים על גוגל לעיתונים וקראה להם לחקור טענות על פלישה לפרטיות משתמשים.

ב-USA Today דווח מוקדם יותר כי החברה מנסה להזין מערכת של שמועות, בין היתר על ידי הפנייה לבלוגר כריס סוגוהויאן. על פי הדיווח, בכיר בחברה פנה אליו עם מידע שלילי על גוגל והבטיח לו כי אם יכתוב אותו, הוא יסייע לו לפרסם אותו בהאפינגטון פוסט, בוושינגטון פוסט ובפוליטיקו.

לאחר שהתברר לא כי חלק ניכר מהסיפור שקרי, הבלוגר פרסם את המיילים שקיבל מחברת בורסון-מרסטלר. אולם הוא לא היה לבד, גם ב-USA Today דווח על פנייה מאיש חברת יחסי הציבור ג'ים גולדמן, שמוכר יותר בארה"ב ככתב הטכנולוגי לשעבר של CNBC.

בעוד שרבים חשבו שאפל או מיקרוסופט אחראים למסע ההכפשות, בדיילי ביסט סיפרו כי הם גילו כי החברה שעומדת מאחוריו היא פייסבוק.

על פי הפרסום, פייסבוק הודתה באחריותה למסע ההכפשות ומסרה בתגובה כי גוגל עושה דברים "מדאיגים" בתחום הרשתות החברתיות. כמו כן, פייסבוק זועמת על ניסיונותיה של גוגל להשתמש במידע של פייסבוק לשירות החברתי שלה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ