בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פייסבוק שכרה חברת יחסי ציבור כדי להכפיש את גוגל

הדיילי ביסט מדווח כי פייסבוק אישרה ששכרה את Burson-Marsteller, שניסתה להפיץ ידיעות על פלישה של גוגל לפרטיות משתמשים

תגובות

פייסבוק שכרה חברת יחסי ציבור כדי להכפיש את גוגל, כך טוען אתר ה-thedailybeast.com.

על פי הדיווח, חברת Burson-Marsteller הציע שורה של סיפורים שליליים על גוגל לעיתונים וקראה להם לחקור טענות על פלישה לפרטיות משתמשים.

ב-USA Today דווח מוקדם יותר כי החברה מנסה להזין מערכת של שמועות, בין היתר על ידי הפנייה לבלוגר כריס סוגוהויאן. על פי הדיווח, בכיר בחברה פנה אליו עם מידע שלילי על גוגל והבטיח לו כי אם יכתוב אותו, הוא יסייע לו לפרסם אותו בהאפינגטון פוסט, בוושינגטון פוסט ובפוליטיקו.

לאחר שהתברר לא כי חלק ניכר מהסיפור שקרי, הבלוגר פרסם את המיילים שקיבל מחברת בורסון-מרסטלר. אולם הוא לא היה לבד, גם ב-USA Today דווח על פנייה מאיש חברת יחסי הציבור ג'ים גולדמן, שמוכר יותר בארה"ב ככתב הטכנולוגי לשעבר של CNBC.

בעוד שרבים חשבו שאפל או מיקרוסופט אחראים למסע ההכפשות, בדיילי ביסט סיפרו כי הם גילו כי החברה שעומדת מאחוריו היא פייסבוק.

על פי הפרסום, פייסבוק הודתה באחריותה למסע ההכפשות ומסרה בתגובה כי גוגל עושה דברים "מדאיגים" בתחום הרשתות החברתיות. כמו כן, פייסבוק זועמת על ניסיונותיה של גוגל להשתמש במידע של פייסבוק לשירות החברתי שלה.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו