מלחמה וירטואלית: במערך ההסברה לספטמבר בטוויטר

במשרד החוץ נערכים למאות אלפי ציוצים וססטוסים פרו-פלסטיניים לקראת דיון האו"ם על מדינה פלסטינית; התקציב: 3 מיליון שקל למדיה חברתית ועוד 10 מיליון ליחסי ציבור

איילה צורף
איילה צורף
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
איילה צורף
איילה צורף

בספטמבר הקרוב, בעוד שלושה חודשים בלבד, צפויה מדינת ישראל למצוא עצמה מול בעיה מדינית מהסוג שלא התמודדה עמו מעולם: אם להאמין לנשיא הפלסטיני, אבו מאזן, בספטמבר ידונו המדינות החברות באו"ם בשאלה האם להכיר בפלסטין כמדינה, באופן חד צדדי וללא משא ומתן עם ישראל.

הכרזה זו קיבלה רוח גבית משמעותית ביום חמישי האחרון, כאשר נשיא ארה"ב, ברק אובמה, נאם באוזני כל העולם על הצורך שהוא רואה בהקמת מדינה פלסטינית בגבולות 67'. בין אם מדובר במציאות חדשה הצפויה להידפק על דלתה של מדינת ישראל ובין אם מדובר בעוד נקודת ציון פוליטית-מדינית, שלא תוביל בסופו של דבר לאיזשהו שינוי - מדובר בסוגיה שכבר כיום מעסיקה את התקשורת המקומית והבינלאומית.

לכתבה המלאה

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ