שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

האם ג'סטין טימברלייק יכול להציל את מייספייס?

זמר הפופ המפורסם הוא בין הרוכשים של הרשת החברתית הכושלת מניוז קורפ. טימברלייק ו-Specific Media רכשו אותה בשבריר ממחירה הקודם

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אי-פי

הזמר ג'סטין טימברלייק הוא אחד מהרוכשים של הרשת החברתית מייספייס מחברת ניוז קורפ של רופרט מרדוק.

חברת Specific Media הודיעה אתמול (רביעי) כי טימברלייק יחבור אליה וכי הוא "ישחק תפקיד משמעותי בפיתוח הכיוון היצירתי והאסטרטגיה לעתיד החברה".

ג'סטין טימברלייק. תצלום: אי-פי

טימברלייק ו-Specific Media רוכשים את הרשת החברתית שירדה מגדולתה תמורת 35 מיליון דולר - פחות מעשירית מהמחיר ששילמה עליו חברת ניוז קורפ ב-2005 - 580 מיליון דולר. מייספייס היתה הרשת החברתית המצליחה ביותר בעת רכישתה, אולם עם חלוף השנים, פייסבוק גברה עליה והפכה לרשת החברתית הגדולה בעולם.

במקביל לעסקה החלה היום מייספייס בפיטוריהם של יותר ממחצית מ-400 עובדיה. זהו צמצום משמעותי ביחס ל-1,400 העובדים בחברה לפני שנתיים בלבד.

הרוכשים מקווים שעם עזרתו של טימברלייק הם יצליחו להחיות את הרשת בכסות חדשה ישנה - כמקום להופעות מקוריות. בנוסף הם מקווים להגדיל את היצע הווידיאו והמוסיקה של הרשת.

"יש צורך למקום שבו מעריצים יכולים לתקשר עם אנשי הבידור האהובים עליהם, להאזין למוסיקה, לצפות בסרטונים, לחלוק ולגלות דברים מגניבים ופשוט להתחבר. למייספייס יש את הפוטנציאל להיות המקום הזה", מסר טימברלייק.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ