בלומברג
בלומברג

הבית הלבן החל להשתמש בשירותי פייסבוק, מייספייס של ניוז קורפ וטוויטר, כדי ליצור קשר ישיר עם מיליוני אמריקאים באתרי הרשתות החברתיות. הממשל של נשיא ארה"ב ברק אובמה יצר לבית הלבן עמודים באתרי הרשתות החברתיות פייסבוק (Facebook.com/WhiteHouse) ומייספייס (MySpace.com/WhiteHouse), ובאתר המיקרו-בלוגינג הפופולרי טוויטר (Twitter.com/WhiteHouse) - כך דווח באתר הבית הלבן. נכון לאתמול, משכו העמודים של הבית הלבן באתרים אלה יותר מ-100 אלף מעריצים, בעיקר בפייסבוק.

הבית הלבן משתמש בימים אלה גם בשירותי אתר שיתוף קובצי הווידיאו יוטיוב, בבעלות גוגל, ובאתר הצילומים פליקר של יאהו. בתקופת הבחירות השתמש אובמה רבות בשירותי האתרים פליקר ופייסבוק כדי להגיע לבוחרים הצעירים יותר.

"אתר הבית הלבן הוא כלי חשוב ליצירת קשר בין תושבי ארה"ב לממשל באמצעות האינטרנט, אבל הוא לא האמצעי היחיד", כך נכתב בבלוג של הבית הלבן. "הטכנולוגיה משפיעה רבות כיצד ואיפה אנו יכולים לצרוך מידע וליצור קשרים אחד עם השני".

בעמודי הבית הלבן בפייסבוק ובמייספייס הוצבו תמונות של אובמה, ומחשבותיו על שופט בית המשפט העליון הפורש דיוויד סאוטר. בתכתובות של הבית הלבן בטוויטר מצוין משחק כדורסל של הנשיא עם קבוצת הנכים של אוניברסיטת קונטיקט.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ