בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פוסט קפה

לקחים ממלחמת טק קראנץ'

איפה עובר הגבול בין בלוגר לעיתונאי? וגם, החידושים של פייסבוק, וההתמכרות האמריקאית לרשת

תגובות

סיפורים מחזית

מייקל ארינגטון, האיש והטק קראנץ' רצה להקים עם AOL, שרכשה את הבלוג, קרן הון סיכון בשם CrunchFund. בעקבות ההחלטה הזו החל מחול שדים סביב בחירת השם וסביב המשך פעילותו של ארינגטון בבלוג. ארינגטון נאלץ לעזוב מחשש לניגוד אינטרסים, ובינתיים נכנסו לעניין גם כותבים בבלוג. מכל התסבוכת עולות שאלות על ניגוד אינטרסים, אתיקה עיתונאית והאם בלוגרים הם בכלל עיתונאים
 

מה התחדש היום בפייסבוק?

פייסבוק לא מוכנה לתת לגוגל פלוס להוביל ומשיקה אופציות חדשות, חלקן מנסות באופן ברור לתת מענה לסטנדרטים החדשים שקובעת גוגל פלוס. באדאקטיב מביאים סקירה קצרה וממצה של החידושים.

איך פייסבוק שותה 53 מיליון דקות מדי חודש

כמות הזמן הכוללת שגולשים אמריקאים בילו בפייסבוק במאי השנה היתה 53.5 מיליארד דקות; כך עולה מנתונים חדשים של נילסן. כמות הדקות הזו עולה זו שנרשמה אצל יאהו, גוגל, AOL ומיקרוסופט - יחד. מהנתונים גם עולה שהשונות שבשימוש בפייסבוק בין קבוצות דמוגרפיות שונות, כגון מגדר, מוצא או חינוך, קטנה מאוד, כלומר כולם משתמשים ברשת.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו