בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האם גוגל מודה שהאלגוריתם אינו כל יכול?

אחרי שנים שבהן אתר החדשות של גוגל הסתמך אך ורק על האלגוריתם של החברה, כעת היא מאפשרת לגופי חדשות יוכלו להמליץ על כתבות בולטות - שלהם ושל אחרים

תגובות

גוגל הכריזה על שינוי מהותי באופן שבו פועל האלגוריתם של גוגל ניוז, שירות החדשות של החברה. מעתה היא נותנת לגופי החדשות אפשרות לנסות להבליט כתבות חשובות במיוחד.

גוגל הודיעה ביום שבת כי גופי חדשות יוכלו להוסיף תגיות "standout" (בולט), שייעלמו מעיני הקוראים, אבל לא מעיני האלגוריתם של גוגל. התגיות יפנו את המנוע לסיפורים, שאותם כלי התקשורת מאמינים שהם חשובים ביותר. בגרסה האמריקאית של גוגל חדשות החברה תשקול להצמיד לכתבות מסוימות את המילה featured, כדי לציין סיפור שמופיע בעמוד הבית של חדשות גוגל או בתוצאות החיפוש.

בגוגל מודעים ללהיטות של גופי חדשות להציף את סיפוריהם, ועל כן החליטו שיתעלמו מהתגית standout במקרה שגוף תקשורת יצמיד אותה ליותר משבעה סיפורים בשבוע.

בלומברג

מצד שני החברה קוראת לארגוני החדשות להשתמש בתגית אחרת כדי להמליץ על כתבות טובות של גופים אחרים. "יצרנו את standout בצורה שכזו שכשמשתמשים בה בשתי הדרכים - המלצה על כתבות שלך והמלצה על כתבות של אחרים - זה משפר את האמון במקורות האלה". אמר דייוויד סמידרה מגוגל במסיבת עיתונאים.

גוגל תכננה את אתר החדשות שלה כאתר שלא יזדקק למגע יד אדם בעריכה, ויציף כתבות שונות אך ורק על בסיס האלגוריתם של החברה. התוספת האחרונה מראה שהחברה בוחנת מחדש - אם גם לא נוטשת לחלוטין - את הגישה האוטומטית שלה להפצת חדשות. מוקדם ותר השנה האתר הכניס את מה שמכונה בחירת העורך בגרסה האמריקאית של האתר. בחירת העורך מאפשרת לך לצפות בחדשת שנבחרו על פי איך שהמנוע למד ממך, או על פי ההעדפות שאתה הכנסת למנוע.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו