פוסט קפה

זה הגיע: האינטרנט קורע לגזרים את ענפי הווידאו והספרים

נטפליקס והולו חטפו לא מעט מכות לאחרונה, אבל העתיד שלהן נראה מבטיח. מה שלא בטוח לגבי חנויות הספרים

נתן ליפסון, TheMarker Cafe
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
נתן ליפסון, TheMarker Cafe

מניות נטפליקס מתקשות להתאושש מהנפילה החדה ביום שני, שהעצימה את המפולת שהחלה באמצע יולי, ובעלי המניות ב-hulu לא הצליחו למצוא לה קונה. אבל הענף שהן פועלות בו, וידאו אינטרנטי, נמצא בתקופה הטובה ביותר שלו אי פעם.

הבאים בתור - המו"לים הגדולים

התלוננתם בטוויטר? האם החברה צריכה להשיב

גולשים המשתמשים הרבה במדיה חברתית, גם בטוויטר, כדי להתלונן את מוצרים ושירותים, מצפים להתייחסות. על פי נתוני Maritz Research, הציפייה הזו עולה עם הגיל: מ-38.4% בקרב גילאי 18-24 ועד ל-64.9% בקרב בני יותר מ-55. והכי חשוב, רוב מכריע של המתלוננים לא מתאכזבים מהתשובה. וגם, ג'ובס - הלקוח החלומי של משרדי הפרסום, וההדחה של האייפון מכתר הסמארטפון הנמכר ביותר.

דיגיטל פטרול

צילום: בלומברג

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ