בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פוסט קפה

זה הגיע: האינטרנט קורע לגזרים את ענפי הווידאו והספרים

נטפליקס והולו חטפו לא מעט מכות לאחרונה, אבל העתיד שלהן נראה מבטיח. מה שלא בטוח לגבי חנויות הספרים

2תגובות

מניות נטפליקס מתקשות להתאושש מהנפילה החדה ביום שני, שהעצימה את המפולת שהחלה באמצע יולי, ובעלי המניות ב-hulu לא הצליחו למצוא לה קונה. אבל הענף שהן פועלות בו, וידאו אינטרנטי, נמצא בתקופה הטובה ביותר שלו אי פעם.

הבאים בתור - המו"לים הגדולים

התלוננתם בטוויטר? האם החברה צריכה להשיב

גולשים המשתמשים הרבה במדיה חברתית, גם בטוויטר, כדי להתלונן את מוצרים ושירותים, מצפים להתייחסות. על פי נתוני Maritz Research, הציפייה הזו עולה עם הגיל: מ-38.4% בקרב גילאי 18-24 ועד ל-64.9% בקרב בני יותר מ-55. והכי חשוב, רוב מכריע של המתלוננים לא מתאכזבים מהתשובה. וגם, ג'ובס - הלקוח החלומי של משרדי הפרסום, וההדחה של האייפון מכתר הסמארטפון הנמכר ביותר.

דיגיטל פטרול

בלומברג


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו